Nogle revolutioner sker om mandagen.
Skal du have vækstet din indtjeningsmargin, løftet din omsætning eller slået hul igennem til en ny målgruppe? så er den påkrævede innovation måske ikke nødvendigvis at lave organisationskulturen om til et startup, sætte millioner af på vilde moonshot-satsninger eller sende hele ledegruppen på eksponential-kursus med opfordring til at lave en X-organisation, der skal launche løs med skalérbare blockbusters uden marginalomkostninger. Det er alligevel i hverdagen, de fleste lever, så mens nogen tager til Silicon Valley og tanker inspiration – hvad kan vi andre så helt konkret gøre for at få struktureret innovations- og udviklingsarbejdet i håndterbare processer og strukturerede dimensioner, der passer fint med vores eksisterende virkelighed?
Ved denne brieifing vil Innovation Labs metodehaj, Peter Froberg – som gennem en årrække har specialiseret sig i at hjælpe virksomheder med at forholde sig til den måde, hvorpå den digitale udvikling radikalt ændrer vores forretningsvilkår – vise, hvordan du kan forene dit innovations-og udviklingsarbejde med en struktureret hverdag, og skabe vækst på bundlinjen, en øget omsætning nye produkter og services – eller noget helt fjerde. Også om mandagen. Du vil gå fra dagen med en værktøjskasse til hverdagsinnovation – fyldt med redskaber og teknikker, som du nemt kan implementere i din virksomhedstruktur og finde tid til i en travl hverdag.

Peter er en erfaren innovations- og strategikonsulent, som igennem en årrække har specialiseret sig i at hjælpe virksomheder med at forholde sig til den måde, den digitale udvikling radikalt ændrer vores forretningsvilkår. Før Innovation Lab har Peter haft selvstændig konsulentvirksomhed med en lang række af forskellige kunder, herunder bl.a. det største mediehus i Columbia, OECD, en af de største ejendomsmæglerkæder i USA og en lang række mindre virksomheder, organisationer og startups. Peter har desuden kombineret ovenstående med en række større og mindre selvstændige projekter, som for eksempel at være med til at grundlægge og drive et netværk for sociale iværksættere og være co-creator på bestseller bogen Business Model Generation.