Hvis du vil forblive relevant i det lange løb, skal du have en overbevisende og forbrugercentreret mission.
Fremtidens succesfulde organisationer vil ikke kun imødekomme vores behov – de vil også imødekomme vores hjerter og vores sind. Hvorfor? Fordi fremtidige generationer ikke kommer til at købe dine produkter og services bare for at opfylde et behov. De vil købe ind på en relevant mission, de kan sympatisere med – historien om, hvorfor du overhovedet eksisterer, har betydning for dem.
Hvilken virksomhed tror du, Generation Z beundrer mest? Det er ikke TikTok. Ikke Instagram. Heller ikke Apple. Det er Google! Lær, hvordan virksomheder som Google, Netflix (Nr. 3 efter YouTube, som er en del af Google) og Amazon (Nr. 4) bruger deres missioner til at skabe nye idéer og til at guide produktudvikling på tværs af deres organisation. Svaret ligger i, at de giver forbrugerne de kompromisløse produkter, de forventer, og ikke mindst at de giver deres medarbejdere et formål med at arbejde der.
Hos Innovation Lab er vi glade for at invitere dig til vores første post-corona hybridevent. Vi flyver San Francisco-baseret Lab Agent, Juan Carlos Velten, ind for at lære dig præcis, hvorfor du har brug for missionsdrevet produktudvikling – og hvordan du gør. Til dette hybridevent får du mulighed for at deltage fysisk eller virtuelt – hvad end passer dit skema bedst.
Programmet for eventen kommer til at se således ud:
09.00-09.45: Foredrag om missiondrevet produktudvikling af Juan Calos Velten (for både fysiske og virtuelle deltagere)
09.45-10.00: Q&A-session (for både fysiske og virtuelle deltagere)
10.00-10.15: Pause og snacks (for fysiske deltagere)
10.15-11.15: Workshop-session (for fysiske deltagere)
11.15-12.00: Networking (for fysiske deltagere)
Gennem foredraget lærer du at udvikle forbrugercentrerede missionerklæringer, der går længere end bare ord på et stykke papir, og som får din organisation til at fokusere på, hvad der virkelig betyder noget for at forblive relevant i det lange løb. Gennem eventens workshop kommer du til at arbejde i teams og vil gennem en design thinking-proces udvikle en missionerklæring for en fiktiv organisation gennem flere iterationer og til sidst benytte den til at beslutte retningen for organisationens produkter. Du kan nemt genskabe denne øvelse med dit eget team, når du kommer tilbage til din organisation.
NB. Eventen kommer til at foregå på engelsk.
- En forståelse for vigtigheden af at have en kort, ærlig og overbevisende missionerklæring.
- Værktøjer til at finde dit “why” og transformere det til en mission, som alle i organisationen kan samle sig om.
- Værdifulde indsigter fra diskussioner med andre deltagere.
Priser:
NB. Det fysiske event har et begrænset antal pladser.
NB. Det fysiske event har et begrænset antal pladser.
NB. Det fysiske event har et begrænset antal pladser.
Notér venligst i tilmeldingsformularen nedenfor, om du ønsker at deltage virtuelt eller fysisk i Aarhus. NB. Den specifikke adresse følger.