Ny verden, nye regler. Succesfulde brands er modige og tager stilling. Lær hvorfor - og hvordan.
De onde taber altid i længden, men de grå og kedelige kommer ikke engang med i spillet. Vores handlinger – og ikke kun vores intentioner og vores kommunikation – definerer os. Derfor er branding, som vi kender det, ved at dø, men til gengæld er branding, som det burde være, ved at tage fat.
I en transparant og forbundet verden betaler det sig at tage stilling, at råbe sine meninger højt og at være åben omkring sine holdninger. Du kan ikke gøre alle glade, og hvis du prøver, bliver du lige så irrelevant og uoprigtig, som en politisk korrekt Disney-tegnefilm fra 90’erne – pengefikseret og med en tynd sukkerholdig glasur af kompromiser og komformitet på toppen.
Find ud af, hvad det kræver at bygge stærke brands i en post-udvindende økonomi, der fokuserer på regenerering, integritet og etik. I dette webinar deler Lab Agent, Kristine Moe Sirnes, sine personlige erfaringer og giver dig desuden indsigt i nordiske virksomheder, der har bygget stærke og modige brands, som kan tåle tidens test.
Take aways:
- Forståelse for konceptet “Aktivismebranding”.
- Indsigt i, hvordan man bliver brandaktivist, og hvorfor det er vigtigt.
- Best case-eksempler på virksomheder, der har succes med brandaktivisme.
NB. Dette webinar foregår på engelsk.

Kristine Moe Sirnes har mere end 20 års erfaring fra marketing og branding i store organisationer. Hun har en kandidatgrad i lederskab og kommunikation og har i de seneste år spillet en vital rolle i udviklingen af ny kultur i en af Norges største virksomheder. Hun ved derfor en ting eller to om, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. Hun har stor passion for samarbejder, partnerskaber og co-working samt i magien, der opstår, når store organisationer arbejder sammen med små start-ups.
Tilmeld dig her:
NB: Alle betalende medlemmer kan frit deltage i vores medlemsevents. Hvis din organisation endnu ikke er medlem, er du velkommen til at deltage i ét prøveevent.