Bliv klar til en ny virkelighed, hvor succesfulde virksomheder skaber en bedre fremtid.
Verden ændrer sig – også for virksomheder. Den simple jagt på ‘profit for enhver pris’ bliver lige nu erstattet af et ønske om at bygge virksomheder, der rent fatisk skaber en bedre fremtid – og samtidigt opnår kommerciel succes.
I sin nyeste bog, Do Build: How to Make and Lead a Business the World Needs, trækker Lab Agent, Alan Moore, på sine mange års forskning i nogle af verdens mest banebrydende og progressive virskomheder. Gennem samtaler med formålsdrevne virksomhedsgrundlæggere, viser han, at det er muligt at lede en virksomhed med generøsitet, at skabe en virksomhedskultur, hvor individet blomstrer, at have en transparant forsyningskæde, samt at skabe produkter og services, der er velovervejede og kommercielle på én og samme tid.
Ved at dele sine best practice-eksempler, inviterer Alan Moore os til at skabe en anden slags virksomhed – nemlig én, der vil regenerere og genoprette vores økonomi, vores miljø og vores civilisation. Er du klar til at skabe en ny virkelighed?
Til dette webinar lærer du, hvorfor disse formålsdrevne virksomheder er mere succesfulde, og hvorfor det bliver dem, der vil overleve i fremtidens forretningslandskab. Du lærer, hvad det kræver at være leder i en formålsdrevet virksomheder, og hvordan du indarbejder ledelsesstilen i din egen virksomhed, så du tager del i den nye virkelighed.
Take aways:
- En forståelse for, hvad der gør verdens mest banebrydende og progressive virksomheder succesfulde.
- Insigt i, hvad der kræves af fremtidens succesfulde leder.
- Best practice-eksempler på virksomheder, verden rent faktisk har brug for.
NB. Dette webinar foregår på engelsk

Alan er designer, kunstner og forretningsinnovator. Han er forfatter til fire bøger om kreativitet, design og forretningstransformation, hvoraf hans seneste bog, “Do Design. Why beauty is key to everything”, er en inspirerende guide til skønhed og forretningsdesign, som vinder hjerter og udvider horisonter hos forretningsfolk rundt i hele verden.
Alan har talt ved SXSW, Do Lectures, MIT, Sloan School of Management og The Hay on Wye Literature Festival, han har skrevet for The Guardian, Stanford Social Innovation Review, Management Today og har optrådt hos BBC og Monocles “The Entrepreneurs”. Han har rådgivet og arbejdet sammen med ledende virksomheder på seks kontinenter, og så arbejder han stadig som kunstner og forsøger at leve hver dag så skønt som muligt.
Tilmeld dig her:
NB: Alle betalende medlemmer kan frit deltage i vores medlemsevents. Hvis din organisation endnu ikke er medlem, er du velkommen til at deltage i ét prøveevent.