Lær at arbejde dig fremad ved at fejle med stil.
Design Thinking er et efterhånden kendt buzzword. I dette webinar går vi bagom hypen og lærer dig, hvordan du tænker småt for at nå frem til dit MVP – Minimum viable product – og få det på markedet.
Til webinaret skiller vi det overbrugte udtryk ad for at forstå, hvordan principperne bag det – som faktisk er lige så gamle som evolutionen – stadig i dag bruges til at udvikle nogle af de bedste idéer i verden.
Vi lærer dig at løse virkelige problemer på innovative måder ved af aflære, ødelægge og dekonstruere de barrierer, der står mellem dig og de succesfulde idéer. Og gennem 2 små workshops, får du mulighed for at bruge online værktøjer til selv både at lære og anvende koncepterne.
Gennem webinaret lærer du desuden at være komfortabel med at tage fejl. Du lærer, hvilke praktiske metoder Silicon Valleys mest innovative iværksættere bruger til at udvikle deres idéer til levedygtige løsninger på virkelige problemer. Desuden disrupter vi idéen om innovation i sig selv ved at benytte det nøgleprincip, der har gjort Silicon Valley succesfuld i over 70 år: Vi benytter en nysgerrig tilgang til fejl og fiasko, som resulterer i bedre produkter, en nysgerrig kultur og i sidste ende en række af gennembrud for alle slags organisationen. Helt uden buzzwords.
Take-aways:
- Indsigt i hvad Design Thinking egentlig betyder, og hvordan du kan bruge formatet til at skabe værkdi i dine projekter. Helt uden buzzwords.
- En ny måde at tænke på. Vi sørger for at du aflærer, ødelægger og dekonstruere alt dét, der står i vejen for dig.
- Hands-on erfaring med Design Thinking-formatet, hvor vi gennem online værktøjer prøver principperne af.
NB. Dette webinar foregår på engelsk
Det behøver ikke at være langsommeligt eller dyrt at bygge – og vækste – dit brand. Det har serie-iværksætter og CEO hos Innovation Lab Silicon Valley, Juan Carlos Velten, bevist utallige gange i sine tidligere jobs som brand-ekspert hos Proctor & Gamble, stifter af innovationsbureauet, Zealmark, bestyrelsesformand hos Harvard Business School og som underviser på Standford University i “the science of failure”. Hos Innovation Lab er Juan Carlos (eller bare JC) ansvarlig for vores branding-afdeling. Desuden samarbejder han med både Trinity Alps Capital, Joi Scientific og Mayfield.
Medlemswebinar
Som medlem hos Innovation Lab kan du gense webinarer og downloade præsentationer, når det passer dig.
Se optagelsen af webinaret