Bliv medlem

Gitte Bjerregaard Svenstrup

Gitte er strategisk Design Thinker og passioneret omkring at bringe kunders perspektiv i spil som basis for udvikling. I en tid med store forandringer og teknologier, der kan levere alt mellem himmel og jord, er Gitte optaget af at drive processer, der tager afsæt i brug og behov. Derigennem identificerer hun de muligheder og løsninger, som reelt er det, slutbrugerens hjerte begærer, og som derfor i sidste ende leverer forretningsværdi.

 

Med en designbaggrund som både designer og cand. mag. i Oplevelsesøkonomi har Gitte en stor design toolbox med udgangspunkt i at identificere behov og teste løsninger. I otte år har hun sat det i spil i erhvervslivet og i praksis etableret processer, der understøtter digital strategi, udvikling af kunderejser og test af strategiske forretningsidéer. Her har hun også erfaret vigtigheden af at få skabt de rette vilkår for, at medarbejderen kan bidrage i processen og dermed i sidste ende levere værdi til bruger og forretning. Derfor er Gitte optaget af at få involveret dine medarbejdere i processen, når I skal etablere nye processer for jeres virksomhed, organisation eller start-up.

Lær Gitte og New Processes endnu bedre at kende gennem hendes seneste blogposts:

Blog 17 januar 2023

Øg konkurrenceevnen gennem medarbejderens beslutningsevne

I en hurtigt forandrende verden er evnen til at være agil af stor betydning for konkurrenceevnen. Der findes mange processer og tiltag, der kan iværksættes på den rejse.
Blog 22 august 2022

4 gyldne principper for Stakeholder management

Hvad betyder stakeholder management i rollen som Product Manager? Vi giver dig 4 principper, du kan have i fokus for at etablere det gode samarbejde med dine stakeholders.
Blog 22 august 2022

Sæt retning for dit produkt med viden om slutbrugeren

Vi giver dig her et par tools til at komme tættere på dine brugeres behov - uden at bruge uanede mængder af ressourcer på det.
Blog 27 april 2022

Gør user research til en del af din forretningsudvikling

Det er en ambitiøs rejse at blive kundeorienteret. Og lad mig understrege: Det er en rejse!
Blog 21 april 2022

Fra quick and dirty til slow and working

Et kompas til at lede forandringen mod et brugerrettet mindset.
Blog 15 marts 2022

Giv Customer Experience strategisk vigtighed

Ved du, hvordan du modner din organisation i en brugercentreret retning?
Blog 28 februar 2022

UX’er – processen starter hos dig!

Sæt dit uudnyttede potentiale i spil i forretningsudviklingen.
Blog 14 februar 2022

Stop pseudobrugerinddragelse

Skift fokusgruppen ud med researchmetoder, der matcher dit formål. Listen af muligheder er lang: observation, prototyper, dataopsamling, interview, dagbøger, samskabelse m.m.
Blog 02 februar 2022

Tid er penge. Så tag dig tiden!

Brugerundersøgelser er uundgåeligt, når din customer experience skal ramme plet.
Tryk enter for at søge eller esc for at afbryde