B.Sc. Business Development Engineer, M.A Oplevelsesøkonomi
Passion og projekter
Jarle er passioneret innovationskonsulent og oplevelsesøkonom. Han hjælper virksomheder og organisationer med at realisere deres forretningspotentiale gennem brug af strategisk innovation. Tilgangen er forankret i dyb forbrugerindsigt, en stor forståelse for oplevelsesparametre og teknologi, samt et stærkt kommercielt mindset.
Innovationsforedrag, -workshops og -projekter
Jarle er en populær foredragholder i forhold til trends og innovation, hvor han formidler viden ud fra hvad den gør ved menensker og samfund. Jarle sikrer desuden innovationshøjde, fokus og engagement i workshops og projekter der omhandler digitaliseringen og de nyeste trends og tendenser.
Teknologi, forretning og mennesker
Jarle gør den digitale udvikling relevant og interessant ved at koble den til moderne forretningsmodeller og menneskelige værdier. Jarle har leveret digital relevans og analyse til blandt andet; DIGITALISERINGSSTYRELSEN, TDC, HOME, GRUNDFOS, DELOITTE, KMD, NORTHMEDIA, EG, DANSKLIVE, INSPIRING DENMARK, VISIT DENMARK, UNESCO, ERHVERVSSTYRELSEN, VISMA, AARHUS UNIVERSITET og mange, mange, flere.
International erfaring
Jarle har arbejdet i tre lande foruden Danmark i en periode på 6 år, og har bl.a. leveret digitale oplevelser til Skanderborg Festival, LEGOLAND og Montana Møbler samt koncepter til oplevelsesattraktioner som Ilulissat Isfjord, KRAFT, sponsoroplevelser for McLaren F1 og butiksoplevelser til luksusbrands i London.