Bliv medlem

Per Lolk

Per Lolk er Innovation Labs Sales Lead. Han er medejer af og bestyrelsesformand i Innovation Lab og partner i mikrovirksomheden Grit by Innovation Lab.

Per har med mere end 20 års virke inden for salg og ledelse skabt en unik kompetenceprofil der kombinerer håndværkene løsningssalg og både strategisk og operationel ledelse. Pers baggrund gør, at han hurtigt kortlægger grundlæggende behov hos sine samarbejdspartnere og navigerer strategier, koncepter og projekter jordnært i mål – uanset om det drejer sig om en at få scopet en opgave fra bunden, trukket et for luftigt projekt til jorden eller om han ”bare” står overfor en salgsafdeling, der igen og igen ikke magter at komme i mål med deres salgsbudgetter.

Per tror på, at den stærkeste drivkraft for en organisation er engagerede medarbejdere og en stærk kultur – og at den stærkeste motivation for et salg er, at det står soleklart for kunden, hvorfor vedkommende skal købe en service eller et produkt. Det, kombineret med Pers erfaring med ledelse af virksomheder og salgsafdelinger, resulterer i relevant forandring og effekt uanset hvilket organisatorisk niveau han bevæger sig på, for Per har den nødvendige indsigt i alle typer salgsprocesser til logisk at binde salg og marketing sammen med fokus på branding, eksekvering og leadgenering i alt fra opstartsvirksomheder til multinationale selskaber – og han har en del dokumenterede resultater i bagagen.

I Innovation Lab står Per i spidsen for workshops og længerevarende projekter med Innovation Labs kunder indenfor områder som konceptualisering, kompetenceudvikling af sælgere og udarbejdelse af afsætningsstrategier. Per holder også foredrag om fremtidens salgsmetoder, digital markedsføring og transformationen fra traditionelt salgs- og marketingarbejde til digitalt salg.

Derudover er Per certificereret i det digitale strategiværktøj, MakeMyStrategy™, der gør det nemmere at facilitere, udvikle og skabe overblik over din strategiplan.

Blog 05 november 2022

Sådan får du teknologien til at lave arbejdet for dig

Digitalisering er en kæmpe opgave, som er svær at måle.
Blog 08 februar 2022

Salgs- og marketingafdeling: Stop med at arbejde 1-1

Vi har kræfterne til at bruge data på nye måder. Så hvorfor er vi kun lige begyndt at benytte os af digitalt og automatiseret salgs- og marketingarbejde?
Blog 26 januar 2022

Affiliate marketing: den passive men sikre metode

Affiliate networks. Amazon har et, Nike har et, Adidas har et - men hvad er det egentlig? Og hvad kan du bruge det til?
Tryk enter for at søge eller esc for at afbryde