New Processes by Innovation Lab
Vil I have udviklet processer, der skaber værdi på brugerbaserede vilkår og gør jer relevante for kunden?
I en verden af accelererende forandring, hvor grøn omstilling og digital transformation er på dagsordenen overalt, opstår der hele tiden nye behov og ny efterspørgsel fra kunderne. Med de digitale muligheder har kunderne fået magten på en helt anden måde end tidligere – de kan vælge og vrage mellem brands, der bedst understøtter deres behov. Mere end tidligere står det klart, at vi er skiftet fra en udbudsdrevet til en efterspørgselsdrevet økonomi.
Hvis ikke virksomheder eller organisationer forholder sig til den virkelighed, får det fatale konsekvenser. Derfor flyttes fokus fra at kunne levere hurtigere, bedre og billigere til at kunne omstille sig og bruge behov som afsæt for muligheder og forretningsudvikling. Det kræver noget af dine processer – for nu skal de være efterspørgselsdrevne og levere gode kundeoplevelser. Hvis vi fortsætter på samme måde som før, med udgangspunkt i samme processer, samme teknologier, samme faglighed og egne produkter får vi det samme som tidligere. Som Albert Einstein siger det: ”Definition på sindssyge: At gøre det samme igen og igen og forvente et andet resultat.”
New Processes by Innovation Lab er optaget af at skabe nye efterspørgselsdrevede udviklingsprocesser, der tager udgangspunkt i kundens behov. Du får hjælp på tre måder:
- Lær at få et udefra-ind-perspektiv på jeres forretning med processer, der får jer ud af inside out-vanerne og kaster lys på brugerens behov. Både behov, der relaterer sig til eksisterende kunderejser, så I kan optimere dem, og behov der ikke gør, så du kan identificere nye forretningsmuligheder.
- Lær at identificere de forretningsmæssigt bæredygtige idéer og muligheder gennem processer for ideation, test og feedback loops, så réel data (og ikke lederen over dig) afgør, hvilke idéer der er gode.
- Lær at få skabt en vedvarende forandring og fokus på kundeoplevelsen ved at etablere, implementere og drive processer, som medarbejderen er medskabende i og derfor i højere grad kan tappe ind i.
Vil I have udviklet processer, der skaber værdi på brugerbaserede vilkår og gør jer relevante for kunden? Tag fat i New Processes! Jeg er nysgerrig og klar på en uforpligtende snak om jeres situation – og der er altid masser af kaffe på kanden.