Digitaliserer du dine handlingsplaner, vil du konstant have et ajourført beslutningsgrundlag, som du kan anvende som et aktivt management- og styringsværktøj. Men hvordan gør du helt konkret?
De fleste af os har efterhånden prøvet at deltage i storstilede strategidage, der ender ud i floskler som, at vi “skal have kunden i centrum”, “være førende indenfor vores felt” eller “sigte efter vækst”. Alt sammen er vældig fint og slet ikke forkert, men når dagen er omme og hverdagen tager over, hører vi sjældent mere til, hvordan vi helt konkret eksekverer det. Det har givet strategiarbejdet et noget blakket ry, og det er en skam, for faktisk kan strategier og handlingsplaner bruges til at booste din forretning – når du altså arbejder aktivt med det. Faktisk viser det sig, at virksomheder, der arbejder aktivt med deres strategier, har et overskud, der er 17 % højere, og en vækst der er 50 % højere, end i virksomheder der ikke arbejder aktivt med deres strategi.
Dette webinar er for dig, der ser fordelene ved at digitalisere dine handlingsplaner, så du kan arbejde fleksibelt og aktivt med din strategiske planlægning, når verden ændrer sig. Til webinaret lærer du, hvordan du nemt kan lægge en plan for din virksomhed ved at digitalisere dine planer og din strategi. Du bliver introduceret til, hvordan du kan bruge digitale værktøjer, der samler dine planer med udgangspunkt i MakeMyStrategy™. Du møder også virksomheden SecuriOT, som anvender MakeMyStrategy™ til at styrke deres forretning, og du får konkrete eksempler på, hvordan du kan gøre dem kunsten efter.
Take aways:
- Forståelse for, hvordan du enkelt og nemt kan udarbejde en handlingsplan digitalt.
- Indblik i, hvor strategier er relevante, om det er på et overordnet plan for hele din virksomhed, eller for konkrete afdelinger eller projekter.
- Indsigt i, hvordan det kan være en fordel at bruge digitale værktøjer til dit strategiarbejde med udgangspunkt i et case-eksempel med SecuriOT.
- Gode råd til, hvordan du selv kommer i gang med digitaliseringen af dine handlingsplaner.
Tid og sted:
Webinaret forløber onsdag d. 26. maj kl. 14-15, og det er gratis at deltage. Kan du ikke deltage i tidsrummet, sender vi optagelsen efterfølgende. Det kræver blot, du tilmelder dig!

Per Lolk er medejer af og bestyrelsesformand i Innovation Lab og partner i mikrovirksomheden Grit by Innovation Lab.
Per har med mere end 20 års virke inden for salg og ledelse skabt en unik kompetenceprofil, der kombinerer håndværkene løsningssalg og både strategisk og operationel ledelse. Pers baggrund gør, at han hurtigt kortlægger grundlæggende behov hos sine samarbejdspartnere og navigerer strategier, koncepter og projekter jordnært i mål – uanset om det drejer sig om en at få scopet en opgave fra bunden, trukket et for luftigt projekt til jorden eller om han ”bare” står overfor en salgsafdeling, der igen og igen ikke magter at komme i mål med deres salgsbudgetter. Per certificereret i det digitale strategiværktøj, MakeMyStrategy™, der gør det nemmere at facilitere, udvikle og skabe overblik over din strategiplan.

Sanne er tech-iværksætter og stifter af MakeMyStrategy™. Sanne, som har mere end 20 års praktisk erfaring med at nytænke services, produkter og udvikle virksomheder, har med MakeMyStrategy™ systematiseret, struktureret og sat strategiarbejdet på formel, som især er velegnede for SMV’er.
Før Sanne sprang ud som iværksætter har hun været medskaber af og administrerende direktør for Vinderstrategi A/S, som siden 2009 har gennemført en lang række strategiprojekter. Tidligere har Sanne arbejdet med forretnings- og konceptudvikling samt implementering i den finansielle sektor, herunder i Letpension, Nordea Liv & Pension (nu Velliv) og Jyske Bank, og har praktisk hands-on erfaring fra succesfuld implementering af nyt pensionsprodukt i 100 banker, 12.000 rådgivere og 225 forandringsmentorer, samt praktisk ledelseserfaring fra bestyrelseslokalerne.