Den måde, du håndterer tillid på - internt og eksternt - er den nye konkurrencefordel.
Ifølge research er det samlede afkast til aktionærerne i deep-trust organisationer næsten tre gange højere end afkastet i organisationer med lav tillid. Forskning viser også en stigning i betroet indflydelse fra Generation Z. Tillid har altid været – og er nu endnu mere – nødvendigt for enhver succesfuld organisation.
Et hastigt stigende antal virksomheder har vist, at det er kilden til en succesfuld forretningsmodel at skabe og opbygge et økosystem baseret på tillid. Det handler ikke kun om langsigtet overlevelse, men også om at være en ramme for hurtig og kontinuerlig vækst. Alle dybe relationer bygger på tillid – uanset om det er venner, familie, kunder, medarbejdere, samarbejdspartnere eller enhver anden del af samfundet. Lige nu er tilliden til institutioner som medierne, myndighederne og NGO’er faldende. I stedet finder vi tillid til mennesker og institutioner tættere på hjemmet, hvor lokale virksomheder og vores egen arbejdsgiver er nogle af dem, der stadig får en del af vores tillid.
Men hvordan skabes tillid? Hvordan gør en virksomhed eller et brand sig fortjent til vores tillid? Hvad forventes der af en deep-trust organisation? Hvordan kan tillid implementeres i en forretningsstrategi – og hvorfor er det vigtigt? Hvad kræver det at blive en deep-trust organisation, og hvor længe tager det? Hvad kan vi lære af de bedste og de værste?
Take aways:
- Lær, hvordan du kan bruge tillid til at differentiere din virksomhed, tiltrække de bedste medarbejdere og blive dine kunders bedste ven.
- Få indblik i den nyeste forskning i tillid. Corona har påvirket vores tillid – find ud af, hvordan det skaber helt nye betingelser for virksomheder og ledelse
- Få eksempler på forskellige brands – lokale såvel som globale – der viser både fejltagelser og succeser.
NB. Webinaret er på engelsk.
Kristine Moe Sirnes har mere end 20 års erfaring fra marketing og branding i store organisationer. Hun har en kandidatgrad i lederskab og kommunikation og har i de seneste år spillet en vital rolle i udviklingen af ny kultur i en af Norges største virksomheder. Hun ved derfor en ting eller to om, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. Hun har stor passion for samarbejder, partnerskaber og co-working samt i magien, der opstår, når store organisationer arbejder sammen med små start-ups.