Hvad er vigtigt for dine kunder? Altså sådan rigtig vigtigt! Hvad giver dine kunder værdi? Og hvad gør, at de kommer tilbage til dig igen og igen?
Verden er i forandring med digital transformation og grøn omstilling. Kunders behov skal stadig løftes, men de får konstant nye forventninger til hvordan. Og nu har de digitale teknologier, der gør det let for dem at finde de produkter og ydelser, der gør det bedst for dem. Så du vælges let til eller fra – som var du en profil på Tinder.
Derfor er det vigtigt, at du som virksomhed ved, hvad der betyder noget, og at du er i stand til at agere på det. De to gode nyheder er, at redskaberne til at forstå dine kunder findes – og hvis du lykkes med at bruge dem gennem de nye processer, er vejen til udvikling og afsætning banet.
Lab Agent Gitte Svenstrup giver dig et nyt mindset for dine processer, som vil hjælpe dig til at finde de løsninger, der er bedst for dine kunder og dermed din forretning. På webinaret dykker hun ned i, hvad det betyder for din organisation og måden, I tilgår jeres processer på. Med det rigtige mindset og de rigtige redskaber, kan du sætte skub i en forandring, hvor I skaber produkter og services, der dækker kundens virkelige behov og forventninger.
Take aways:
- Bliv klogere på hvad de nye processer i praksis betyder for din organisation
- Se eksempler på, hvordan andre har implementeret dem
- Få konkrete metoder til, hvordan du kommer i gang med at finde løsninger, der matcher dine kunders behov

Gitte er strategisk Design Thinker og passioneret omkring at bringe kunders perspektiv i spil som basis for udvikling. I en tid med store forandringer og teknologier, der kan levere alt mellem himmel og jord, er Gitte optaget af at drive processer, der tager afsæt i brug og behov. Derigennem identificerer hun de muligheder og løsninger, som reelt er det, slutbrugerens hjerte begærer, og som derfor i sidste ende leverer forretningsværdi.
Med en designbaggrund som både designer og cand. mag. i Oplevelsesøkonomi har Gitte en stor design toolbox med udgangspunkt i at identificere behov og teste løsninger. I otte år har hun sat det i spil i erhvervslivet og i praksis etableret processer, der understøtter digital strategi, udvikling af kunderejser og test af strategiske forretningsidéer.
Tilmeld dig her:
Medlemswebinar
Som medlem hos Innovation Lab kan du gense webinarer og downloade præsentationer, når det passer dig.
Se optagelsen af webinaret