Start året med et kurateret og kondenseret indblik i fremtiden og bliv klædt på til at tage bedre beslutninger.
Med indsigt i trends, der har indflydelse på dine brugere/kunder/samarbejdspartnere i 2022, vil Lab Agent og oplevelsesekspert Jarle Fink Kondrup udfolde fremtiden for dig. Forandring er sjældent rar, men hvis du kan se den komme – og det er jo det, en trendindsigt sørger for – kan du trods alt reflektere og agere, inden det er for sent.
Denne eftermiddag ser vi både på de store trends, der kan have langsigtede konsekvenser/muligheder, og på de mindre trends, du kan omsætte til nye produkter og services nu og her. Vi finkæmmer rapporter, analyser, scenarier og løbende inputs fra vores internationale netværk. Alle indsigter, signaler og mønstre bearbejdes, og det hele kondenseres i et oplæg, som bringer dig på forkant med udviklingen.
Hvorfor skal du kigge på trends?
At du kan se og agere på en trend i tide er et afgørende konkurrenceparameter. Hvis du har indblik i og overblik over de trends, som er på vej, og hvis du kan omsætte trends til relevante produkter og services, får du en betydelig større sandsynlighed for succes. Trendoverblikket sikrer dig et forspring!
Trends starter ofte i en b2c-verden, men bevæger sig lynhurtigt over i b2b-verdenen og skaber nye forventninger og ønsker til produkter og services. Denne eftermiddag dækker vi begge dele og zoomer ind på de vigtige overlap. Hastigheden på forandringer, kombineret med den store magt som forbrugere har i dag, gør, at det kan blive dyrt at overse en trendretning.
Det bedste tidspunkt at interessere sig for trends var sidste år – men det næstbedste tidspunkt er i dag!
Program:
- 14.00-15.00: Oplæg om trends i 2022
- 15.00-15.15: Spørgsmål
Take aways:
- Indsigt i trends anno 2022 – og deres påvirkning på virksomheder og organisationer
- Cases fra innovative virksomheder, der udnytter trends som konkurrenceparameter
- Gode, sjove og vilde trendeksempler du kan bringe på banen til dit næste kaffemøder eller i dit netværk

Jarle er passioneret innovationskonsulent og oplevelsesøkonom. Han hjælper virksomheder og organisationer med at realisere deres forretningspotentiale gennem brug af strategisk innovation. Tilgangen er forankret i dyb forbrugerindsigt, en stor forståelse for oplevelsesparametre og teknologi, samt et stærkt kommercielt mindset.