service
Tests
Vær sikker på, at du bygger det rigtige, inden du bygger det rigtigt - vi tester din idé hurtigt og billigt.
Design Thinking har banet vejen for en virkelighed, hvor prototyper hurtigt kan lægge kimen til en første udgave af et produkt. Men der er et vigtigt – og vitalt – trin før dette: pretotyping. Under præmissen “Vær sikker på, at du bygger det rigtige, inden du bygger det rigtigt”, er pretotyping en metode til at teste en idé hurtigt og billigt ved at bygge simple, falske eller virtuelle versioner af det produkt eller den service, som du ønsker at skabe med henblik på at vælge den bedste og mest brugbare idé, inden du overhovedet begynder nogen form for produktion. Det sparer dig både tid, ressourcer og penge. Vi har bygget succesfulde produkter til bankverdenen på den blotte baggrund af visuelle – men fuldt klikbare – pretotyper designet som rene illustrationer med et tilføjet lag af kodning. Det kan være svært for mange, at forholde sig til rene beskrivelser alene, når de skal forstå et nyt koncept – så hvorfor ikke give dem fysisk hands-on erfaring som supplement?
Oversæt dine tanker til en pretotype shortlist og få flere med på din idé – allerede før du bygger noget somhelst. Der er intet loft: vælg 5, 7, 10 eller 100 idéer og lad os beskrive, hvordan du bedst tester dem på markedet – både i forhold til brugeren og det eksisterende teknologiske råderum. Vi kan prioritere, vurdere og hjælpe dine bedste idéer på vej mod det virkelighedstjek, som de behøver.
Der findes adskille tilgange, når du skal lancere en pretotype. Er det et visuelt mockup, som bedst kan definere dine idéer? Et event, som kan teste dem i den virkelige verden? En uægte – men klikbar – hjemmeside, som lokker potentielle brugere til? Vi har solid erfaring med at tage løse ideer og spinde dem om til succesfulde koncepter. Når vi bygger din næste pretotype, bruger vi vores erfaring og skaber det bedste grundlag for, at du kan bringe dine mest fremadskuende idéer til live.
Validér, forbedr – eller kassér – dine idéer med hjælp fra din målgruppe og spar dig selv for unødvendig tid, penge og ressourcer. At starte med enden og bruge slutbrugerens betragtninger som startskuddet til et nyt produkt eller service er en forankret del i softwareudvikling – og burde også være det i alle andre udviklingsprocesser. Vores testprogram bygger på mange års erfaring med, at engagere brugere i nye produkter og services uanset scope.
Vil du vide mere om Tests?
- Communications & Membership Lead
-
Membership by Innovation Lab